mellow inspiration.

finns inte så mycket mer att hämta här. uppdatera om vad jag gör dagligen i denna form intresserar mig inte, bidrar inte till nån som hellst kreativitet för min egen del, det är inte på detta sättet jag vill skriva. Vet ni vad jag gör när jag känner? Jag skriver. I dokument som ligger gömda inne i privata mappar eller på lösa papper som skräpar. min kära vän Bella berörda sin egen styrka och lade ut sitt inre på en blogg, och jag har smygit sakta i samma fotspår utan ett knyst. Om 4 månader börjar ett nytt liv och tankeverksamheten som pågår i mitt huvud nu får inte plats här inne. visst är det roligt för släkt och vänner som bor långt bort att kunna läsa rent konkret vad jag pysslar med i vardagen, men vet ni vad? Nu kan vi ringa varandra istället, eller varför inte skriva ett litet brev? Vi låter oss inspireras av Kevin och tar ett steg bakåt i utvecklingen och skickar tankar via brev. Vad säger ni kära vänner? Idag ska jag skriva brev till nära och kära, intimt och ärligt, så som det var menat att uttrycka kärlek. mitt nya kapitel finns inne på blogspot och vill ni läsa om vad som hände i paradise hotel eller vilket läppglans som gäller så hänvisar jag er till topplistan på blogg.se istället. 

nu blottas själen och inspirationen flödar.

preparing for the new chapter.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hejsan,

så, jag såg precis att du hade lämnat en liten kommentar hos mig i Oktober, och jag är verkligen jätteledsen att jag har missat den! Jag såg idag att jag missat hur många kommentarer som helst eftersom de försvinner när en ny månad kommer. I alla fall, mina hundar är av rasen Whippet, som var väldigt populära jakthundar i England förr :) Och ja, ett stort McFly-fan är jag! Du med alltså? :)

2010-06-13 @ 22:19:02
URL: http://unitedtears.blogg.se/
Postat av: Alex

För övrigt, jag är precis likadan som du! När jag känner, då skriver jag! Finns både den ena och andra långa texten om en viss händelse osv gömda här och var hos mig :) Jag älskar att skriva!

2010-06-13 @ 22:22:02
URL: http://unitedtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0