den lilla pojken.

Minns när jag såg videos på en liten pojke som plonkade gitarr och trallade i youtube-videos, han hur duktig som hellst och sjöng stolt som en tupp för Esmee Denters. Han påminde otroligt mycket om min lillebror och jag fastnade för hur mysigt liten, söt och oändligt talangfull han var och hoppades innerligt att han skulle bli stor. Det var ganska länge sedan nu, men jag kommer ihåg den lilla pojken med gitarren och det stolta ansiktet. Förra året blommade ett nytt 15 årigt stjärnskott ut efter att både Usher och Justin Timberlake slagits om att få signa honom till sina skivbolag. Världen blev introducerad för en liten pojke med en gitarr.

Pojken blev ultrapoppis på 2 millisekunder och har fått enorm repsons över hela världen. Han var support act för Taylor Swifts koncerter i England i November där något helt ofattbart hände. Påväg ut på scenen i Wembley inför tusentusentusentals fans snubblar han till nerför ett litet trappsteg, nästan omärkbart, men struntar i det och sjunger vidare. Han visar inte en endaste min, säger inget till sina dansare, visar ingen som hellst smärta inför fansen, utan bara kör hela låten igenom endast med lite mindre dans, tackar för sig, haltar ut och åker raka vägen till sjukhuset. Justin Bieber har brutit foten.


Denna lilla pojke är helt ofattbar. Den lilla pojken med gitarren på youtube. Jag blir så stolt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

så jävla bäst.

2010-02-23 @ 13:12:16
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0