mörker

Ligger i sängen fortfarande. Dörren är stängd och rummet har inget fönster, så det kan vara vilken tid på dygnet som hellst om inte klockor hade funnits här. Det är något speciellt med mig och udda tider på dygnet, jag älskar att vakna tidigt och ha en konversation med roomie, blogga, ta en runda med vovven eller se ett avsnitt av Vänner för att sen somna om. Nu är klockan 10 tyvärr, men när jag ligger här i mörkret med vovven fortfarande snurandes fullt ovetandes om att dagen redan är här så önskar jag lite att klockan bara var 05.00. Är inte redo att släppa in ljuset än, det är så härligt att bara ligga i mörker och inte riktigt se det faktiska, utan bara vara endå.

Gud så härligt.

Kommentarer
Postat av: matildaaaaa

aw, jag är ganska söt i know ;) haha!

HAHA, jag ska försöka!! hur är portugalll? är det varmt?

2010-12-28 @ 12:24:09
URL: http://heartvacancy.blogg.se/
Postat av: Holkis

För vi är två som älskar oregelbundna och udda tider. Att vakna och se klockan stå på 5 är himmelriket! Slår alltid på nyhetsmorgon, äter mys-frukost och somnar om när jag blir sådär härligt jättetrött igen. Aaah, vad jag älskar att vi är två som uppskattar sånt där likadant <3

2010-12-30 @ 01:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0