and my tired radio keeps playing tired songs

Det är sent och jag är trött. Jag är glad och jag är trött. Jag är bränd. Och jag är trött. England lever kvar i mitt sinne, får mig att le emellanåt. Tillochmed dom hemska minnena från insläppet får mig att le. Fyfan vad vi var bra. Lyckligast är vi med barriären i magen och McFly framför. Danny Jones showar och Fletcher kör sitt brillianta race. Harry och Doug flörtar och vi kan bara må bra. Så jävla bra. Snart åker vi igen, på obestämd dag, och skall låta front row ge våra liv mening.
För det är där vi mår som allra bäst.

Nu skall jag le mig själv till sömns. Night



^ Våra älskade matilda och bells vid barriers. saknar er så jag spricker. ni är mcfly för mig.


Kommentarer
Postat av: matilda

så sjukt att vi hittat varandra egentligen <3 tänk om vi aldrig börjat snacka inne i sherwood tråden :| skulle ha varit död nu. nej men seriöst, så jävla glad att vi började prata och har nu kommit så sjukt nära varandra :) dock önskar jag att vi bodde närmre varandra! för vafan vill vi med avståndet? haha, men det får mig dock att uppskatta tiden med er mer! GOD, I LOVE YOU! haha.

2009-06-25 @ 13:41:21
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0