stick to what you know.



Magiska toner och vackra ansikten. Fiss visar oss vägen genom natten. Nancy, Sammy och jag avnjuter i gåshud Acting out till Waiting till Jealous of distance till Saturday night movie till oväntade Kings of Leon. Nancy visade mig hur man ringer till SayNow och jag spelade in mitt första meddelande och väntade med skakiga knän. Han gick offline och vi kunde andas ut igen. Sammy fick dampanfall på alla teenies som hela tiden frågar henne stupid questions om Fiss. Fiss och Sam står varandra nära, och han är ett känsligt ämne för henne och många vet det. Äcklas av alla som ber om shoutouts stup i kvarten, som ber ditten som ber om datten. Vem vill ha en hälsning som inte är från hjärtat? Sluta upp och bete er som gamar, värna om inspirationen och själen bakom det vackra ansiktet istället och acknowledge the history behind the story. Ni ser en snygg kille och addar på twitter. Jahapp och sen? Det kommer endå en annan snygg kille att adda imorgon. Håll er till det ni hör hemma hos ist för att sätta fötterna på okänd mark.

men vi alla kan ju inte vara lika smidiga som Drew som tar sönder laptops hela tiden och använder ungefär 5 om året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0