tssssssss på idag!!!

Alltså dra mig baklänges and call me judith vilken förjävla bra dag jag har. Vaknade 07.30 pigg som en idiot och knycklade ner frulle i magen och pussades med svansnisse i sängen till typ 10 då jag ansåg att det var dax för roomie att vakna, väsnades lite för att hon skulle "vakna av sig själv", vill ju inte väcka stackarn. EHE. Vi struttade som två asnöjda hurtbullar nerför gatan och väntade på bussen till IKEA, satt så fördjupade i våra diskussioner om typ...köttbullar... att vi missade bussen. Den körde förbi oss. Vi missade alltså bussen while being on the actual bus stop. Vilken jävla talang.

Vi strosade runt på IKEA i timmar och jag spann som en kisemise och fick kärlekshysteri inne på matavdelningen. I mitt glädjerus började jag prata om Sverige med tanten i kassan, sa tack tack och blev stolt ägare till knäckebröd, Malaco fiskar samt ballerinakex NOM NOM NOM! Svepte en varmkorv och 2 espresso och trummade på busssätet som en besatt hela resan hem.



Pysslade ihop IKEA-stuff, tryckte i mig köttbullar med mos sås och lingon (ojojojojojojojjj), städade hela satans rummet not health department clean, but Monica clean! Ni som inte sett Vänner borde inte fatta. Rusade iväg på en modig powerwalk med en osugen hund i mörkret och sitter nu med ballerina och en sangria med färska jordgubbar och is.

Ummm watcha say?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0