philosophy



Detta har jag läst 3 gånger om dagen i några dagar nu och skall fortsätta resten av mitt liv. Skriva ner det på papper och bära med mig i väskan. Överallt. Alltid. Skall påminna varenda jävel så länge jag lever, varenda individ som saknar all form av perspektiv skall jag kasta en miljon lappar med dessa orden på. Rakt i ansiktet. Jag vet alldeles för många hemma i Sverige som borde gå i terapi för otacksamhet och i min åsikt förvrängd livssyn. Live and love och sluta spendera energi på onödigheter. Deal?



Vovven och jag spenderade gårdagsnatten hos älsk, somnade halvvägs innanför dörren medans gänget spelade wii i en alkoholdimma hela natten. Väcktes av ett baby i nacken och en varm kropp tätt intill runt 06.00. Har aldrig varit lyckligare. Nu skall jag göra en playlist som kommer få mina nerver att dansa samba, suga på en werthers original och andas. Det nalkas powerwalk i solnedgången.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0