Heya!

Det är tornado här i Lissabon idag. Låter som taket dansar tango och slår kullerbyttor fram och tillbaka. Igår var det sol och typ beach-väder kanske 17 grader och idag är hurricane Katrina på besök. Inget märkvärdigt, vi svennar är vana vid väder-schitzofreni. Jag skall äta upp min jävligt avancerade omelett, dricka upp min sangria ur randigt sugrör och städa undan lite så man kanske en vacker dag kan se mitt golv igen (min hyresvärd-tjej kommer på månad "Oj jag trollade bort ditt golv, det var väl endå inte så viktigt va?"). Sen ska jag ge stormen en ninja-kick och stänga in mig på Starbucks med manfriend och låta tiden försvinna. JA! jag skall även ragga upp den där djävulska osynliga grammatikboken som gömmer sig i någon bokaffär...någonstans... Sen ska jag fan behärska det här låtsas-spanska-språket med briljans!! Ni ska få se! Om en vecka är jag flytande! BAH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0