recap

Lilla kräk-äcklet som tog sig friheten att bekymmerslöst ge mig en stroke sådär på morgonkvisten.




Urangutangen vill ha nom-nom.



Det nalkas VM i flickvänneri



housewife-aktiviteter med familjen på Skype.











En manfriend anlände och intog position framför salladen. Good boy





Kaka till frulle! Grädd-klet och smink på mannen! GUD SÅ KUL!



Hur många män sitter snällt och ler medans flickvännen hysterisk av lycka kladdar på smink på honom, knyter luggen i en toffs och säger ganska kontinuerligt att han är the prettiest girl in the world.. Det skrubbades bort ganska friskt sen dock.



Lite manligt vovvebus för att make up for lost times..eheehe



That's all for now folks! Och föresten får jag en roomie om 2 veckor, Annemarie från Tyskland skall leva med mig och lill-gremlin i 5 månader medan hon pluggar erasmus här i Lisboa. GEMYTLIGT! (Undra vem som skall släppa in henne i placet när jag är iväg med jobbet kvällen hon kommer......tjosan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0