böckergräddeplugga

Fann en bokhandel i Chiado där jag vill alla böcker, allihopa. Till och med böckerna om sköldpaddor och graviditet, även om jag inte fattar ett ord av dom så vill jag ha alla, hela högen! Gud, åh herregud! Fick tvinga i mannen lunch då han så fint inbillade sig att man visstdå kan äta en gång om dagen. Jag sa att man visstdå inte kunde det, att man hellstdå skulle äta nått var 3e timme. Han tittade på mig som om jag vore Usama Bin Laden. Inne på Fnacs (så jävla efterblivet namn) bokavdelning ville jag ha portugisisk pekbok för 2 åringar, han skrattade massor, jag fattade inte skämtet. Slutade med en mini fick-ordbok svenska-portugisiska-svenska (!!!) och en större skitbra visual learning bok med ord i sammanhang och förklaringar osv, engelska-portugisiska. Sangrian och jag pluggar för tillfället, det går sådär då det låter som ryska maffian försöker välta huset.

Charamel [hjärta] mocca





Nu ska jag ut på promenad med min gremlin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0