yo.

Lite manligt/kvinnligt missförstånd mixat med diverse Kimliga humörsvängningar och jävlaranama resulterade i en sjuhelvetes lördag. Arg som ett bi klämde jag en sangriaflaska och bjöd in mig själv med roomies och hennes polare för 8 rundor i Bairro. Återvände hem, fortfarande arg (och full) som ett bi och somnade uppochner. Vaknade fortfarande arg som ett bi, och bakis som helvete. Vallfärdade hem till mannen för att bli av med humöret, och upptäcker att stackarn är vrålsjuk. Argheterna löstes på 1 minut och vi somnade på 2 röda. Härligt. Vaknade imorse, fortfarande bakis, efter nattliga äventyr. Runt 4 imorse fick jag törst-panik och jagade runt på nått att dricka, hittade bara tjock jävla päronjuice osm gjorde mig mer törstig, fick ännu mer törst-panik och hinkade tillslut i mig et par glas kranvatten, klöktes ett par gånger då skiten smakar pool. När jag återvänder till mitt sovrum ser jag att hundfan (som inte ens ska vara vaken!) har pissat i sängen. Upprepade "inte misshandla hundar, inte mishandla hundar, inte misshandla hundar" ett par gånger och bytte lakan, trött som en apa. Vet inte vad jag skall ta mig till med denna utvecklingsstörda hund, han började kissa inne enda sen vi flyttade hit, finns inte ett skit jag kan göra för att få det att sluta. Stackarn får ha skydd varje dag. Jävla idiot. Hittade dessutom 50 myror i skafferiet innan. Ha ha jävla Lissabon, du suger musten ur mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0