okej..va?

Inlägget nedan bestämde sig för att så vackert dröja ettochetthalvt dygn, så nej, jag sitter alltså inte i fleece och dricker sangria nu klockan 10am. Vad jag gör? Jag dricker kaffe och dammar av joggingskorna, thank you for asking. Nu drar vi igång igen, powerwalk eller jogging varje dag som gamla goda tider. Målet är: en pigg och klar hjärna. Bonus är: en mer vältränad kropp. Får jag ingen bonus så är det inte hela världen. Bara lite trevligt liksom.

Lill-gremling har fått tandproblem och skall besöka vovvetandläkaren nästa vecka. Jag är skitnervös, han berörs inte det endaste lilla minsta...han har inte ens ont.. snacka om att lägga energi på fel saker.

MEN, innan jag skall springa 10 varv runt Lissabon så skall jag stirra mig blind på Deja Vu, har ni sett den? Va? VA? Inte? Aääe fy för, ladda genast ner den hyr den genast på VHS i närmsta videobutik. Den är snuskbra, Denzel Washington och sånt. Så jävla fina grejjer. Skitfina! Påtal om att svära, jag har tydligen börjat säga "goodness gracious". HAHAHAHAHAAAAAA!!!11!!!11!!!111!!!! "Goodness gracious"? Har ni hört nått roligare eller? Kan ni tänka er en skitförbannad tjej slänga på luren, eld och lågor, och ploppa ur sig oh goodness gracious va? Låter som en britisk adels-kvinna från 1800-talet. Ha ha ha ha!

Idag ska jag bli kvinnlig. Fan alltså, jag är så satans otjejig. Behöver mer Josso i mitt liv. Josso är kvinnan av FÄRGER, kvinnan som drar ut helt oberört på stan med knallrosa byxor och knallrosa tröja. Så jävla övercool. Sen behöver jag Josso av 28 andra anlendingar, men i risk att verka fjäskig så behöver vi inte rabbla upp hela listan, va?




Det viktigaste av allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Systerälsklingsbästatjejen kommer hit om en månad! JAAAAAAAAAA!!!!




FÄRDIG. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Josso

MASSA MASSA KÄRLEK TILL DIG, FINASTE KIMSAN!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-02-09 @ 18:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0