Mrs Warnock

Igår fick jag ett inbound-samtal på jobbet från en underbar dam. Hon hade problem med sin wireless scanner och behövde further assistance, så jag bokade in henne på min lista på samtal att ringa senare. Ringde upp och vi pratade en kvart om allt möjligt, denna fantastiska kvinna hade en sådan karisma och karaktär. Jag och en kollega emailade med huvudkontoret angående damens situation, vilket resulterade i att jag fick sätta upp henne på listan dagen efter istället för att lösa problemen. Ringde upp idag. Pratade i en halvtimme (målet för samtalen är 5 minuter). På 30 minuter fick jag lära mig att denna helt makalösa kvinna har diagnostiserats med cancer, är halv svensk, avskyr brittiska kungahuset pga deras moral och vidriga aristokrati. Mrs Warnock gjorde så ofattbart intryck på mig att jag glömde tid och rum totalt under vårt samtal. Jag älskar mitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0