soundtrack of my life

Ni kan snacka om allt det härliga i världen. Ni kan snacka om pengar, rikedom, sovmorgon, 30grader värme, äkta kärlek, palmer och medelhavet, bekymmerslösa dagar, segla jorden runt, köttbullarna på IKEA. Ni kan tillochmed snacka om......... chips och dippa! Men att vakna upp till ett nysläppt album från McFly är äkta glädje, innifrån hjärtat och enda ner i den minsta lilla tån. Känns som jag har mer fyverkerier i mig än alla nyårsaftnar i världen, och ni kan kasta era härligheter i ansiktet på mig för jag är för evigt bortskämd med glädje. Gråter och gråtter och gråter av lycka.

Nu låter jag tonerna fullkomligt äta upp mig. "Got to lose contro-o-ol, release the fire in your sou-ou-oul"


Kommentarer
Postat av: mammmmm

Åh idag - Grattis!!! Det får vi fira och jag satte in pengar på kontot!

2010-11-01 @ 18:28:59
Postat av: mammmmm

Åh idag - Grattis!!! Det får vi fira och jag satte in pengar på kontot!

2010-11-01 @ 18:29:17
Postat av: m

ekar visst här...här...här...

2010-11-01 @ 18:32:35
Postat av: Holkis

IMORGON ÄR DET MIN TUR (n.e.r.d.)!!! HEJA 2010!!!!!!! :D :D

(och government faecele)

2010-11-01 @ 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0