Oh, funny story!

Både AC/DC och jag fick migränanfall idag. HA! Sedär ja. Jag satt och jobbade och började få krypande huvudverk.. Slutade med att AC fick sitta och klappa mig på ryggen i matsalen medan Rita och Mariana tryckte i mig piller. Spenderade hela lunchen med att mentalt förbereda för kräkning på toaletten. Härliga tider. Återgick till mina britter i telefonen och funderade ut hur jag kunde ta livet av mig med telefonsladden (LUGN MAMMA JAG ÄR SARKASTISK).

Efter AC's lilla terapistund i matsalen med mig åkte hon raka vägen hem och slängdes in i en egen migrän-orkan. Tack där ser man! Tösen ligger nu och sover medan jag sitter i soffan med huvudverk och en matt (INTE mätt) mage. Vi skulle få lön idag, alla fick utom vi som har Santander Totta som bank, vi får snällt vänta tills Torsdag för "något har hänt med deras system" och imorgon är det bank holiday i Portugal så allt är stängt. NÄÄÄÄMEN VA TREVLIGT!! Vi har inga pengar eller ordentlig mat och vi får migrän åt höger och vänster.

Hahahahahhahahah!!! Det spelar ingen roll för vi ska endå på julfest på lördag. Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0