morrn

The Heart Never Lies får mig att vilja skriva. Jag vet inte ens var jag skall börja, har sjutusenfemhundra saker jag vill säga/berätta/få ur mig/redogöra. Vill förklara i detalj hur jag har det här, hur det är att flytta från Sverige till Lissabon och jobba, hur jag mår, hur jag tänker, jag vill visa varenda milimeter av hela min vardag. Har så sjukt mycket att säga till hela det svenska folket. Kan börja med att säga att ALLA borde vända uppåner på sitt liv och flytta utomlands ett tag.

Perspektiv. Godmorgon.


Kommentarer
Postat av: Holkis

Jag läser. Basattduvetliksom.

Och bara så att du vet en annan sak (igen): Inlägget under, jag är fortfarande så SÅ avis! :)

2010-11-19 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0