weekend, my love!

Watching a wittle bit of Friends och ligger inne med ett stycke ny hårfärg. Håret luktar fortfarande kemikalier, härligt. Syster och jag har spenderat hela långa helgen alldeles för oss själva med rygg-klieri, äggkokning, vår brittiska gud allsmäktiga Jamie Oliver på dumburken och träning (och shopping, men det låter vi inte samvetet få ta del av ännu, denial = wonderland). Vi går, vi springer, vi gör övningar. Hurtbullar: UNITE!! Sen att jag befinner mig i ett litet kvinnligt scenario som får mig att vilja spendera veckan i en konstant rinnande dusch KAN kanske få bli puttat en liten smula åt sidan, förnekelse som sagt. Och VARFÖR vill min dator rättstava "förnekelse"? Den vill även rättstava "ligger", "och" samt "rättstava"... Det stavas väl så? Eller har jag inte alla mina hästar i hagen? (Jag vet att man säger 'stallet', men jag föredrar att ha mina hästar i hagen, det är ju sommar och allt). Var har ni era hästar? Har ni även era indianer i vassen och ugglor i mossen? Eller befinner dom sig någon annanstans?
Joråsåatteee. Nu skall kimpolajnen kolla Friends, lukta på sitt knark-hår och drömma om Jamie Olivuuuhhr
.
(på den tiden när jag kom undan med en rosa bubbelgum-mysdress i sin helhet. oövervinneligt.)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0