HEYA!

Jag heter Kim. Kanske. Jag bor i Malmö. Kanske. Jag är 24. Kanske. ALLTSÅ jag vet varken in eller ut, i min värld är uppåt neråt och höger är vänster och utåt är innåt. Natt jobb på natt jobb på natt jobb på natt jobb och sen...BADAAAA!!! MORGONJOBB!!! = mindfuck. Vi är alla un poco loco in times like these. Vi befinner oss på postterminalen sjutusenfemhundranittioelva ljusår av vår vakna tid och det hemska är att det inte ens känns hemskt. Det jobbiga är att man blir en smula (eller 79) störd i huvudet. Själva jobbet är bra. Konsekvenserna är bara underhållande, speciellt när ett tandläkarbesök känns som en stor minneslucka eller när man somnar mitt på sol-filten och dregglar ner halva gräsmattan i sömne. Det är kul-jul, ungefär som födelsedag och disneyland på samma gång. Så kul är det. Det är också kul att vi varje natt äter utomjordliga mängder godis och inhalerar kaffe som junkies för att gå igång som duracellkaniner på crack vid brevmaskinerna. Iz funny.
Vi somnar när du vaknar och vi älskar våra liv. För om en månad flyttar vi till värmen och kärleken. Och det gör inte du. Du får bara se fram emot din semester en gång om året. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Holkis

DU ÄR SÅ FIN. Jag började böla nu. Haha. Alltså jag sitter i webcamen och skrattar åt mig själv. FÖR FAAAAAN!!!! Men du lockar fram dom goda tårarna. Och jag älskar dom.

2010-07-23 @ 18:31:03
Postat av: Holkis

ps. Jag fick verifiera "only kitties". ALLTSÅ HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA vad vill livet?!?!

2010-07-23 @ 18:31:36
Postat av: kimpooo

men baaaaabe!!! <3

dom tårarna får gärna flöda som niagara. om dom vill. när dom vill.

dom kommer dränka hela planet/bilen när vi drar.

FRAM MED FLYTVÄSTARNA!!!!!

2010-07-23 @ 18:59:05
Postat av: Marchisiiiiiiooooo

Haha fan vad bra inlägg :D Och sjukt stolt är jag över att få vara med på framsidan!

2010-07-23 @ 23:43:06
Postat av: KIMSOLINA

klaaaaart fredric!! :D postare (och Mcfly) har företräde!!

2010-07-24 @ 13:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0