15.00: åssåååå.............

........vaknar viiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
Detta spektakel firar vi med cappuccino goddamnit. 3 workdays kvar och panikångesten börjar lura i min yoghurt. Hurihelvete gör man när man inte jobbar? När man är liksom..... ledig bara? *köper tvångströja i förebyggande syfte* Fan alltså. Känner en utomjordiskt stor separationsångest när det gäller jobbet.
Hoppas Metro kommer och intervjuar mig om nått. Då kan jag säga att jag är "arbetslös".
HAHAHAHAHAHA!! älskar mitt liv. Och Josephines.

Kommentarer
Postat av: Holkis

Jag älskar också ditt och mitt, för dom är samma.

2010-07-28 @ 17:52:04
Postat av: AC

"Då kan jag säga att jag är arbetslös." Det är dagens mening alltså xD

<3

Och jag älskar eran liv för att snart har vi samma allihopa ^^



Luurrrv <3!

2010-07-28 @ 19:32:28
URL: http://catarinainlisboa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0