a little bit fabulous

Här händer det inte ett piss. Eller jo det händer skitmycket men inget som intresserar andra än mig själv. ha ha. Planerar, oj jävlar vad jag planerar. Våren inför London-flytten läggs upp. Uppsägning av alla abonnemang och lägenhet, hur mycket skall sparas i månaden, hundpass och vaccin, när ska det och det pappret skickas in, tolkning av arbetsmarknaden i London. Hur snabbt sägs jobb upp, hur snabbt tillsätts tjänster generellt, hur ser lönerna ut... Jag analyserar!!!

David skrattar mest. Oj vad han skrattar. Mår så bra när jag har en enkel liten tweet som säger: "hahahahahahahahahahahaha" när jag loggar in. Ord är överflödiga. Skratt är ovärderligt. David har samma filosofi.



Nu ska jag dricka koffein och vänta på Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0