HEJ HEJ VÄRLDEN HEJ!!!!

Morsning korsning i lingonskogen! Hur mycket snö har ni? Som vanligt verkar lilla London få psykbryt och stänga halva verksamheten såfort dom får lite frost på rutan. HA HA. Svinkul. Hur mkt snö har Sweden? (Martin jag vill ha exakta mått, ut med tumstocken!). Jag och min nacke laddar för en dag till med våra britter. Igår råkade Michael halv-glömma allvarligheten med min nackspärr och kittlade mig så mitt huvud for upp i luften och jag skrek tills det brann i halsen. Det var kul. Hans kommentar: "But I thought I'd tickle you on the right side so you'd look right and not left..". Nämen så kärt av honom att plötsligt tänka på att jag hade mest ont i vänstra sidan då! Organiserad ondska.

Nu ska jag dricka kaffe i sugrör ur näsan och rulla ner till spårvääägnen. Okejbye!




Kommentarer
Postat av: Malin

:( 2cm sno (ca, har ingen linjal till hands) och hela universitetet stangt for snow day. Irri som fan!

2010-12-02 @ 17:56:13
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Martin

Hello wooorld! haha england o snö, ungefär som cali när det kommer lite regn, let's cancel everything.. lite mer än 2cm frost här dock, ehh djupt som ett långfinger el redbull burk är det. Ska åka pulka med ministavar till affären nu allafall genom gågatan.

2010-12-02 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0