Greetings

Efter sömnförsök #578 gick jag och väckte AC vid 05.45. Hon kom plötsligt på att hon var ledig idag så vi satte oss i vardagsrummet och konverserade en sväng. Vid 06.20 tog jag en runda med vovven, hon gick och la sig iegn och sen kollade jag på ett par BreakingNYC avsnitt och somnade till lite vid 07.30 och vaknade igen vid 08.45.

Jag har alltså sovit en timme och en kvart och sitter nu här klockan 09.27 nyduchad med kaffe och skall springa lite ärenden sen jobba 12-21. Mcfly och One Republic skall väcka mig, KAPOW!!!!!


Kommentarer
Postat av: tess

du kanske ska mindska på kaffet..så kanske du kan sova om nätterna. Även frisk luft och motion, hälsosam kost brukar hjälpa =) eller så får du ta dig en joint så kommer du sova riktigt gott! hahaha

2010-12-13 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0