vet ni?

Nu damer och David skall jag GNÄLLA LITE på allmänheten.

Detta verkar folk gladeligen skriva i varenda auktion på alla möjliga auktions/försäljningssidor:






Söta rara idioter, vi tar på breven ungefär 2 sekunder, sen åker dom genom maskiner resten av tiden. Dom som inte klarar åka igenom maskiner av diverse anledningar sorteras för hand av ganska så grymma männiksor som är rätt så invanda i systemet och tar sin tid om det skall behövas... Det är vi som håller på och lagar era cp-inslagna paket när ni inte kan slå in dom på ett normalt sätt och måste ägna tusen extra år åt att pyssla med det. så slarv? NÄ. fuck off.

Och företsen så kanske det är allmänheten som kan ta sig en funderare istället och SLUTA LÄGGA HUNDBAJS, FISK OCH ANNAT JÄVLA SKIT I BREVLÅDORNA. DET ÄR SATANS ÄCKLIGT ATT JOBBA NÄR SÅNT SKIT KOMMER PÅ RULLBANDET. och ser jag ett endaste julkort från nån jag känner i år så säger jag upp bekantskapen direkt Got it?!

kay thnx bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0