Hyllning

Vi 4 tjejer som brukar åka på Mcfly-resor tillsammans har blivit såpass underbara vänner just genom musiken som vi delar samma passion för, och just att vi träffades tack vare bandet ville vi hylla genom att tatuera in nånting som symboliserade både vår vänskap och musiken. I början av resan kom vi på att vi ville ha ett litet hjärta ritat i nacken av den medlem i bandet som betyder lite lite extra och sedan ha det tatuerat in. När vi träffade killarna bad jag, kajsa och matilda danny rita ett hjärta på höger sida bakom/under örat, och bella bad dougie. Vi berättade för dom vad det stod för, att vi är bästa vänner pga dom och dom älskade det. Danny stod bara och skrattade åt sina efterblivna hjärtan som han ritade och Harry blev så exalterad att han hoppade runt och ville rita på alla. Tom som är den kreativa i gruppen ville rita ett hjärta han med, som blev supersnyggt. När vi väntade på grabbarna utanför hotellet så gick vi förbi ingången och får syn på dougie som stod ensam på trappan, och bella gick fram och bad om sitt hjärta.



Vi hade spanat in en tatuerarstudio mitt i city som var vrålfräsch och lagom billig, dit vi åkte på morgonen innan vi åkte hem och tatuerade in våra underbara hjärtan. Dom kostade oss 50 euro var, och att vi struntade i att äta mat i 3 dygn för att kunna göra dom var värt det helt och hållet.

På denna gatan ligger studion.








Vill tacka mina fina tjejer för en helt underbar resa, allt vi varit med om har varit helt sjukt och jag hade aldrig kunnat tänka mig att sånna saker skulle kunna hända oss. Älskar er så fruktansvärt mycket att jag knappt vet var jag ska ta vägen, har tatuerat in er i min själ haha! Älskar alla våra galna mcfly-resor och många till ska det bli. Snart ses vi i stockholm med!

Tack till tommy som gjorde de möjligt för oss att träffa grabbarna, och till danny för det underbara hjärtat som gör att jag bär med mig mcfly och musiken vart jag än går, tack till keith som hjälpte oss i insläppet och som lät oss dokumentera våra tatueringsplaner på film, tack tack tack till alla fina underbara tjejer som förgyllde min resa! Miss you all so so so much!! and to Zoe who couldn't be there, NEXT TIME DARLING! tack till mamma och lillebror som har kämpat där hemma med vardagen och gjort vår resa möjlig under hemska förhållanden.

Kan tillägga att jag började asböla mitt i tatueringsstudion av lycka. Allt som hänt denna resan bara for ut ur mina ögon och jag kan säga att jag aldrig varit såhär lycklig i hela mitt liv. Någonsin.

Thank you.


Kommentarer
Postat av: maddeli

FAT!!!

2009-09-25 @ 19:22:44
URL: http://maddeli.blogg.se/
Postat av: martina

fyfan va mysigt att ni har hittar varandra genom mcfly!!

hur gör ni? haha.

jag har aldrig sett mcfly live och de e nog pågrund av att jag inte har en enda vän som lyssnar på killarna. och det är laamt. haha! :D:D

men ja, fyfan va mysigt att ni åker på resor och sånt tsm :D fina tatueringar också! :D

2009-10-15 @ 16:13:12
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0