Europe-tour: Amsterdam (mellan gigen)

Efter en mysig kväll på Hardrock Café efter konserten och en natt på hostell lämnade vi Sandra på Düsseldorfs flygplats och drog vidare till Amsterdam för att sova 3 nätter på Zeeburg Camping utanför stan.





Fanns driljoner getter på den enorma campingen, denna snyggingen hade ett underbett som hette duga.





Bella och jag isolerade oss lite i matsalen för plugg.. gick sådäääär.





 jag hatar trappor med galler. ...




Vi gick totally crazy bananas när vi hittade äkta Jelly beans.







hahahaha turist-tjejerna eller xD




Red Light District ÄGER! Älskade det stället så jävla mycket. Vissa hookers var svincoola.





I sånnahär fönster med dörrar står dom. När dom är busy drar dom för draperiet.




När man går in i red light district "varnas" man av sånna här på marken. så man vet... lite oturligt om en barnfamilj gick vilse in dit..






Bella och jag gick på Sexmuseum







Söp till det lite...



Copyright: Jag, Bella, Matilda


Jahapp... sen bar det vidare till Amsterdam city och köande inför Mcfly live i Paradiso, kommer i nytt inlägg.


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0