universums onödigaste inlägg

Kollar på trav.... behind the scenes i stallet... Typ "Puttesnutte var lite halt förra säsongen men nu har han kommit tillbaka med nya krafter bla bla vad anser du om detta Pelle Pellesson? Joo jag tycker det känns bra.." så fruktansvärt intressant. inte. Men det är förmodligen lika intressant som mitt musik-snack är för er Energy Top 40-slavar.

Jag är fortfarande upprörd över att Obama ska få fredspris. Bara så ni vet. No offence, jag tycker om Obama mycket mycket, men det är ungefär som om jag skulle bli chefs-kock på Grand Hotell för att jag kan micra en färdigrätt.

Vill ni veta något mer? Jag avskyr/hatar/DESPISE reklamen för "Körslaget". 4an är ungefär den enda kanalen jag har så den står på ganska friskt här hemma, och den jävla hemska reklamen för det (förmodligen) ännu hemskare programmet spelas om och om igen och jag får utslag!

Positivitet: Kollar på nått slags förlossningsprogram nu, och en vacker mörk kvinna föder sitt första barn och hennes man står bredvid. Han ser ut som en hiphopare från en fruktansvärt cool musikvideo, och han gråter och har sig. Han är jättevacker!

OJ OJ! Nu visas ett annat par, han är 71 och hon är 27. Oj oj oj. Hon är inte direkt ute efter hans pengar då han ser ut som white trash (och hon också). Kärleken har då ingen ålder whatsoever. Gudomligt. Jodå.

Fact: Jag skall verkligen aldrig föda barn. Adoption it is, if anything.

Vi hörs sen darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0