Too close for comfort




Mcflys låt Too close for comfort är speciell för mig då det var den som fick mig att börja lyssna på deras musik. Den lilla snutten dom spelar i Just my luck fick mig att smälta och jag lyssnade på den akustiska versionen i flera veckor nonstop och sedan dess har min högsta önskan alltid varit att få höra den live acoustic, och det fick jag äntligen i Amsterdam, som ett mirakel då den aldrig spelas live längre. Det var så magiskt och ofattbart. Jag grät och grät och grät..

Såhär såg det ut från vår vinkel. Videon är Matildas:



Kommentarer
Postat av: martina

sv; ah fan, jag måste verkligen se dom!! och jag tror jag förstår, jag kommer nog bli galen när jag ser dom är jag rädd för.- hahah!! :D:D

kram

2009-10-17 @ 21:15:41
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0