lay a little sunshine on me

För det är jävligt grått i Malmö, men inte är vi bittra, vi shoppar istället! Som fan shoppar vi. Och vi shoppar gärna också på REA, vi gillar rea. Jag är nu ägare av en ny jacka, inte för att det på nått vis är en vinterjacka men who gives a damn när den kostar 200kr. Va? Jag äger även en svart sak som jag skall använda flitigt, samt hur jävla mycket godis som hellst. Willys bestämde sig för att praktiskt taget donera alla sina onyttigheter till mig. "Kom Kim! Kom och plocka hur mycket naturgodisOCHvanligtgodis du vill, gratis gratis!" stod det på stora skyltar med pilar som blinkade bort mot godiset. I verkligheten så hade Willys extrapris på natur;- och vanligt godis och jag went crazy bananas och köpte både och, smsade naturgodis-freaket Kajsa i ren extas som i sin tur blev lack och började baka kladdkaka i ren protest. Nu skall jag gotta mig med både det ena och det andra!

Later!


Kommentarer
Postat av: kajsa

dock blev det ingen kladdkaka för kajsa är för lat :/ buhu. fett avundsjuk på dig! käkade mammas hemmalagade köttbullar ist!!

2009-10-22 @ 21:07:00
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0