hiya!

It goes like this the forth the fifth the minor fall the major lift

Jag saknar England. Jag saknar kölden, hungern och väntan. And from your lips she drew the hallelujah. Idag är det tråkigt, en tråkig dag, men inte ska vi vara bittra, vi har ju musik! Tänk om man inte hade haft musik. Tänk! Tänker ni? Lyssnar på Carries gammla cover på Hallelujah och funderar på om Cohen inte skrev den till hennes röst. Lill-Fletcher kan få mig att rysa. Hon skall underhålla mig på jobbet idag, och det tackar jag för. Det skall även Stereo Skyline och Cash Cash göra.


ha en bra dag loves!

Kommentarer
Postat av: martina

sv; haha jaaa, jag håller med!! de är ju inte varje dag man träffar eller hamnar på någon svensk mcfly fans blogg (okej, den där meningen lät weird, men hoppas du fattar) haha. ;D

jag blev faktiskt medlem där för nån timme sen när jag läste din kommentar ;D haha. jag fattar inte hur man gör där inne, men de kommer väl med tiden :D

jaa. alla mcfly-tjejer verkar så jäkla trevliga. och man har ju något gemensamt iaf :D:D

Puss och kraam! :D

2009-10-15 @ 19:18:51
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0