Hiya!

Lyxfrukost: Toast med ost, tomat och pastrami och kaffe i min fina takeaway mugg som jag fick av Kajsa i födelsedagspresent. Fina grejer! Hur kommer det sig att min familj ger mig saker jag alltid behöver/använder som mest? Fick en vattenkokare av min låtsas mormor som jag använder ca 10 ggr om dagen, ett par skinnvantar av mormor som jag älskar och använder såfort det blir under +10 grader började nästan gråta när jag trodde jag tappat en av dom haha ojoj, takeaway muggen av syster Kajsa som jag använder varje dag, ett par örhängen som mamma köpte i sollefteå som jag använder varje dag.. Helt underbart! Keep the flow going!

nya becky-pics:


(Beckys bild: jag i studion i Amsterdam innan det är dax)



(Beckys bild: Alla 5 efteråt. Becks var bara moraliskt stöd)



Beckys bild: Jag, mina vackra flickor och tatueraren. Världens goaste snubbe Han blev så glad när han insåg att han skulle förverkliga våra drömmar. Han sken som en solstråle och var hur stolt som hellst efteråt. Vi älskar dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0