Fed up

Älsklingar, jag är lite trött på er nu faktiskt. Uppskattar inte att ni inte har en endaste aning om hur våra fina pojkar funkar, eller hur det funkar i mcflyvärlden för övrigt, och därför tar er an en situation på alldeles helt fel sätt för att sedan ge en gnista hopp hos så många små töser i detta avlånga land. Fast egentligen är det fine för min del, JAG blir inte berörd direkt av det, jag bli bara ledsen att många fick falska förhoppningar. Vad jag istället blev mer konkret arg av var det faktum att ni får det att låta som att ni kämpar sönder er för att få hit grabbarna medan alla andra bara klagar. Kände mig illa tvungen att ge svar på tal efter ert agressions-inlägg i bloggen och denna kommentaren som följde:



- Vi sparar varenda krona vi har och lägger dom i en mcfly-fond för att kunna åka på alla gig vi bara kan.
- Vi campar utanför arenor i fucking minusgrader, allt för att ha den underbara barriern i magen.
- Vi står där längst fram med våra stora svenska flaggor.
- Vi åker runt hela europa för musiken vi älskar.
- Vi bygger nätverk med andra internationella fans, allt för att göra mcfly-världen ännu bättre och visa mer stöd.
- Vi träffar deras managers, keyboard-players, kameramän- inte för att tjata hit grabbarna till sverige utan för att lära känna dom och komma på god fot med hela crewet och låta dom veta att dom har ett enormt stöd från sverige.
- Vi träffar grabbarna själva och låter dom personligen få veta att dom har ett stort svenskt stöd.
- Vi gör dom uppmärksamma om det svenska stödet på varje gig dom har. Någon av oss finns i princip alltid längst fram med en svenk flagga och stöttar dom och gör dom medvetna om oss.

Vi gör allt detta för att få dom medvetna om att vi alltid kommer finnas vid deras sida och stötta dom vart i världen dom än befinner sig. Så ni som gnäller om att dom inte kommer hit och tjatar på deras stackars crew och ringer helt i onödan till svenska arenor, köp en spargris och åk på gig och visa ert stöd face to face som oss andra. För det är vi som kämpar för att visa stöd, inte ni.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh yes baby, we know what it's all about!



Lite applåder får du av mig, eller wtf, massor av dem. välförtjänade.

2009-10-15 @ 15:37:53
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/
Postat av: Emelie

Dina ord är som tagna ur min hjärna, Du pratar för oss alla som verkligen gör allt för att kunna åka och se våra fina pojkar<3

Credits to you bby!

2009-10-15 @ 16:01:13
URL: http://twitter.com/swedish_em

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0