underbart

En helg och 2 hetsiga tjejer. Levt i en mysig bubbla hela helgen fylld med gos, party, VFC och hets. Sena nätter fyllda av hysteriskt asgarv och 200 screen caps TC's got the spirit fingers, mys med släktingar och firande av älskade David Lei Brandts födelsedag. Sen spricker bubblan och man sitter på ett kallt stressigt tåg tillbaka till verkligheten där inget är som det borde. Det borde vara som denna helgen, alltid. Spelar ingen roll att jag sov 45 minuter innan jag skulle åka hem, tiden som fanns kunde helt enkelt inte sovas bort, för snart är du tusen mil och tusen år bort. Fyfan vilken bra helg, saker hände som inte ska kunna ske och jag hade utan tvekan flyttat in i deras städskrubb vilken dag som hellst. Pluttungen skall befinna sig på andra sidan jorden en månad och jag kommer flippa ur av att inte kunna nå henne ordentligt på så lång tid. Men hon kommer leva loppan. Älskar dig tösen.

Tack till Drew som bara är så jävla underbar och tack till Thomas som får oss att le. Tack Tack till VFC som alltid bjuder på sig själva. Ni är en klass för sig. Älskar er.






Forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0