makes me nauseous

Godmorgon/middag/varfan ni nu än befinner er i världen. ÅH gud jag orkar inte all hets om serier, musik, yadiyadiyadaaa. "jag äääälskar gossip girl och beyonce ska vinna awards i VMA" DÖ. shit vilken surprise att beyonce, leona lewis, jay z etc etc etc var nominerade, sånt som serveras av NRJ och är så mycket mainstream att det kliar i min själ. När radion styr musiksmaken är någonting jävligt fel. Jag är inte särskillt originell själv, men jag fixar inte radio och hetsen över random låtar på toplistor och trender. Att bry sig om trender är det absolut värsta jag vet, jag kan ha på mig saker som är "inne" men jag är förmodligen fullkomligt ovetandes/careless om att det är "inne".

Jomenvisst, ska jobba idag. HURRA PENGAR!! fyfan för att ligga inne en dag till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju inte kalla Jay z mainstream. Skärpning

2009-11-08 @ 13:32:09
Postat av: kim

jo för visst kan jag det!

2009-11-08 @ 19:33:02
URL: http://surfingthesun.blogg.se/
Postat av: Anonym

då vet du certainly inget om musik =)

2009-11-09 @ 16:21:11
Postat av: kim

hehe nähepp. attans då

2009-11-09 @ 21:36:32
URL: http://surfingthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0