lägesrapport: partysminkad kl15.00

Sitter hos mamsi igen och inhalerar kaffe på löpande band och äter frukost (åt upp gröten igårkväll som skulle varit frukosten idag. vad?) Ofrivillig fasta är inget som glädjer mig, men å andra sidan uppskattar jag heller inte att äta kyklingfilé till frulle. Tur att mr Nilsson gav mig skjuts enda fram till mammas ytterdörr, för ta tåget till Lund bara för att se Floor Filler på TV tar emot med största möjliga kraft. Iallafall.

Sara kommer till mig kl 8... jag kommer hem kl 8... därav partysmink redan, känner mig lite som en transa, men det är sällan fel? Vi skall cider ut fina glas och umgås med Bobbysen på möllan. Bob är mysig. Bob ger oss det vi vill ha. hahaha. fan va bra.

Nu ska jag hetsa. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0