I say a little prayer for you

forever and ever you'll stay in my heart.. (ikväll skall jag somna till My best friends wedding).

Hösten är mys to the pys. Imorgon skall jag gå ut och rulla runt i lövhögar tills jag får hundbajs i håret, fyfan vad mysig. Jag älskar lövhögar. Min vovve med, han går totally crazy bananas när han ser en lövhög. OM jag är frisk, som man tydligen aldrig skall bli. Såfort jag tror att jag mår någorlunda prima ballerina så hostar jag så mina lungor nästan trycks ut genom näsan, inte så pretty. Inget jobb blev det idag, hatar att vara sjukanmäld I don't do 'sickperson', det är en kamp för mig att sjukanmäla mig, jag liksom fasar i ca 40 min först och min hand vägrar ta upp telefonen, när det väl är gjort får jag en efterchock och måste samla mig en stund.

Imorgon vaknar vi upp friska som havrebollar. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0