another turning point, a fork stuck in the road

Oh maaan! Här är en tjej som sovit alldeles för länge. Jello-brain och spagettiben. Jobbet igår var boring....OKEJ SKITSAMMA! vem vill vet vad jag gör på jobbet seriöst?

Vi kör favvo i repris, mina 4 absolut bästa youtube musik-klipp:


Mitt allra första favoritklipp sedan jag visste vad youtube var. Mariah betydde mycket för mig under mina tonår. Ett magiskt uppträdande av Carey och Pavarotti där ballad på engelska möter opera på italienska.



Ett eget klipp som filmades av Matilda under Mcfly konserten i Amsterdam i Sept 09. 2 akustiska gitarrer, en publik som sjunger allsång och vi stod knäpptysta med tårar rinnandes längst kinderna.



Maffigt uppträdande av de allra största legenderna. Green Day- Good riddance (time of your life) på Woodstock. Helt fantastiskt.



Intim och personlig akustiskt version av Because of you med Kelly Clarkson. Hon är helt offatbart begåvad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0