boybandish vampires?

Varsity-nördarna är nattugglor och hemligt förälskade i Sverige. Både David och Jayk har lagt ut låtar från Darin på sina myspace och igår sprang Drew in i Dhani från ex-A Teens i L.A vilket han tyckte var lagom skitcoolt. En tjej som jag kommit i kontakt med i Cali är besatt av Darin och jag blev MÅTTLIGT förvånad. Hon undrar what the Melodifestivalen is, och jag agerar privat Darin-google device åt henne. Hon vill följa tävlingen via youtube och jag undrar i min tystnad vad fasen hon kommer tänka om Sverige efter att ha sett den skiten... ohwell.

Att Jayk och Drew är som mest twitter-aktiva kl ca 2am L.A time får oss alla att undra och jag frågade lite diskret Jayk om dom kanske möjligtvis inte är vampyrer? Han svarade att jomenvisst var dom det, boybandish vampires. Matilda och jag fick upp bilder i huvudet och njöt för en sekund av tanken. Det hade varit nått.

Jag undrar vem av dom som följer T.C till skolan, och om han packar sin egen lunchbox..

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

DREGGEL!

folk på jobbet typ stirrade konstigt på mig när jag satt och spazzade över bilderna i huvudet på jayk och drew som boybandish vampyrer. KAN DOM KOMMA HIT ELLER?

2009-11-11 @ 12:53:26
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0