my voice is gone from screaming and my body aches from giving them hell



Ok here's the deal. JAG SVETTAS. kay? Not complaining, just sayin'. Fantastiskt att klimatet plötsligt steg till 599*C, och man kan koka saker i min navel, tycker kanske bara att det är en smula inconvenient att det rinner 14 niagarafall längst ryggen på mig när jag anländer till jobbet och måste klaffsa runt i smeten hela kvällen. Sen att jag får vardags motion av att cykla dit, när resten av folket kör bil är en helt annan typ av femma. Diggar bara inte svett i alla tänkbara lägen. JUST SAYIN'. Denna dagen har annars varit helt perfekt. bästa tänkbara. shoppat lite solat lite och fått underbara nyheter. Inte skall jag bara få va nära våra favoritgrabbar isnart gen, utan jag skall även få träffa favoritflickorna. Holy moly vad jag saknar dom. 



Original vs cover av "Everybody knows". SKITBRA ÄR GRABBARNA SOM GÖR COVERN!  


McFly:


 



2 duktiga pojkar:


Kommentarer
Postat av: matilda

fyfan va den här hösten kommer äga. först mcfly, sen JB! herregud, och vi kommer vara tillsammans på typ allt :D OH, vi äger!

2009-07-01 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0