surfin' the sun as it starts to rise

Olidligt varmt. och då menar jag olidligt varmt. get it? OLIDLIGT. till och med jag som har tanorexi av svårare grad och brukar ligga i 5 timmar gick in från gräsmattan efter 2 timmar och då skall det mycket till. fyhelvetevavaaarmt. MEN, mina vänner, jag älskar det och det får gärna vara såhär för evigt och alltid. Nu skall jag kasta mig i i en -20 graders kallduch och pyssla lite tills syster kommer hit och dricker drinkar med mig.

Later!


Dagens Mcfly: Star girl (från 2006) Som min blogg kommer ifrån, och som innehåller låtraden som betyder mest.



Kommentarer
Postat av: Linda Q

Haha, men då är nog detta nåt för dig! Hoppas du hittar den någonstans! =)



Ps. har tävling i bloggen om du är intresserad ;)

2009-07-01 @ 16:57:37
URL: http://lindaq.se
Postat av: maddeli

I feel ya, svettas på cyckeln är lite nasty när man måste jobba sen i kläderna. Igår körde vi i danmark 15 timmar (hade hundvakt) i denna hetta, utan AC...wohoooo!! skabb skabb Kommer Kajsa på fredag? Vi käkar å dricker gratis där så hon behöver inte ta med sig nån mat. Finns glutenfritt också.

2009-07-01 @ 16:58:49
URL: http://maddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0