update.

men OJ!? Här ekade det, vad hände med bloggen? Har varit hos tandläkaren femtusenelva gånger denna veckan ungefär. Just nu sitter jag här med en liten liten kompress doppad i antibakteriell gegga innuti min sönderborrade tand, med temporär fyllning över. Det känns ungefär som jag fått en smocka mitt på tanden, och jag bugar och bockar för den som framställde verktabletter. Good thing there's a Drew to wish me the best when I'm in pain. Thomas hade sitt första sologig på The Roxy i L.A och det gick verkligen vägen fick jag höra, han är så duktig plutten. Hoppas på ett tidigt album släpp nästa år.

Större delen av världen kollade på X Factor finalen igår- jag kollade på när Drew jobbade. Bra så. Fokus på det som är viktigt.

Sitter och väntar på skräckbilder från TGIF.

återkommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0