..

Nya Zeeland i en hel månad....

Hoppas du inser att jag kommer dö medan du e borta. MEN OM DU VILL TA DEN RISKEN SÅÅÅÅ!!
Skämt å sido, jag kommer iallafall smsa varannan kvart och hetsa mig(och dig) sönder och samman. Kan inte fatta att du inte finns på hets-avstånd medan vi väntar på D, när du kommer hem är det fan JANUARI, den magiska månaden. I'm falling like a domino.



Pirrar i magen. Jag är nervös. Hoppas hoppas. Längtar längtar. Saknar Saknar. Börjar nästan gråta vid tanken. Bokstavligen. Helvete vad den dagen i Januari kommer bli det sjukaste jag varit med om. Utan tvekan. Det kommer tävla om dagen jag träffade McFly, och då jävlar snackar vi. Nu mår jag illa av längtan. Fysiskt illa.

I'm falling


Kommentarer
Postat av: matilda

you'll make it. i'll make it.

och sen är det januari! japp, drew month. fucking drew month. jag kommer dö, japp. försöka våldta killen typ 100 gånger om. CAN YOU FEEL MY SEXUALITY?! OH JAAAAAAAAAA.

2009-12-04 @ 01:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0