HE HE HEEEJ!

Ok first things first: OH MY GAAWD VAD JÄVLA GOD MIDDAGEN VAR ELLER!!! Gled in på en fancy-pantsy resturang nere vid hamnen direkt efter jobbet med hela teamet, fick en gigantisk sangria-kanna inslungandes från baren smash rakt ner på bordet. Så jävla god att jag höll på att skita på mig! Varma bullar utplacerade i små korgar på bordet alltså kill me så satans goda, sen dukas det fram små tallrikar med räkor och svamp i oljor och grejjer. Alltså detta var kvällen då jag lärde mig älska räkor, bra jobbat Lissabon. Sen slungas nästa sangria kanna in. Ursäkta va? Typ öppen bar fast bättre. Så fort en kanna (eller vinflaska för dom som behagade det ist) var slut så kom det en liten Carlos rultandes med en ny. Kan ni se mig framför er i huvudet när jag insåg detta? Ser ni mig? Ser ni? Fan bästa kvällen i mitt liv. Sen langade dom fram en fet blodig stek med sköna pommes till, steken var så mör att Rita och jag fick kramp i underarmen av allt hets-skärande. Till sist kom dom in med mango-mousse, överjordligt. Kvällen var magisk, tills DJn fick epilepsi anfall. Det var sådär kul.

Det var heller inte så kul när min vovve fick en reaktion på sin antibiotika runt 7 imorse. Darrade och kräkte och hade ont i magen. Smått panikslagen matte eller?

Annars då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0