After Eight kladdkaka herrejesus.

Vi bakade kladdkaka med after eight på. Vi hamnade i matnirvana och nu är vi jävligt tillfredställda. Men dator är dock inte nöjd med livet fullt så mycket, den hatar bordet i stora rummet. Musmattan blir mongo och musen lever sitt eget liv och vägrar åka dit fingret pekar såfort jag ställer ner den på bordet. På andra bord, i mitt knä eller på golvet funkar den prima skinka men ICKE på storarums bordet. Har testat om och om igen i flera timmar, och kan nu konstatera att det 100% är så. Den vill inte stå på det bordet. Det låter som ett skämt och att jag testat typ 5 ggr och att det är slumpen men jag har alltså testat det över 100 ggr om och om och om och om igen, blir så garanterat varje gång. Varenda gång. Varenda liten jävla gång. Helt amazing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0