A beautiful mind. on a beautiful day

Jag är påväg över gränsen till total modighet. Såg The Others kl 01.00 i ett mörkt vardagsrum ensam HA! En sväng av masochism har väl ingen dött av? Nämen ellerhur.

Nu sitter Kimsan i ett ljust vardagsrum och kollar på A Beautiful Mind. KAN vara Russell Crow's absolut bästa medverkan någonsin ever, ja bättre än allt Gladiator-snyft-crap. Jag skall också knäcka koder i Pentagon. Coola bananer, övning ger färdighet, right kids? Sneglar bort mot digestivemedchoklad-paketet med en smula förakt och undrar vad i helvete went wrong? Hur blev vi beroende av dom bara sådär? Fan alltså, roomie och jag kom fram till att vi visstdå kunde leva på BARA sådana dagligen, om vi åt vitamintabletter. Sådeså. Va? Inte? TYST.

Hejdå nu ska jag till jobbet och prata med England.

(alltså jag vill gråta så förjävla asbra Russell är...åh mammamia gud så fint!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0