sit down put your phone away



13.20 - Vaken
14.00 - Äter frukostgröten.

I'm confused. How did this happen?
Det faktum att jag har slagit kullerbytta på dygnen och lever i en underbar musikbubbla som aldrig spricker innanför California-tidszonen gör att mina dagar ser en liten smula annorlunda ut. Att jag pratar mer engelska än svenska nuförtiden bidrar lite extra till detta skumma beteende MEN vardagen blir mer spännande när jag pratar 2 språk med folk. Tänk så mycket man kan säga! Sitter mest och väntar på att skolan (mer likt ett chaostiskt center där inget funkar) skall raportera in mina poäng så jag slipper klydda med csn och ställa mig på ett gatuhörn. Skulle blodprovet på vovvens rabies-spruta vilja trilla ner i bredlådan så skulle ja bli KALASGLAD OCH SLÅ KULLERBYTTOR I SNÖN! (kullerbyttorna beror även lite på det faktiska resultatet av proverna...)

Somersaults make life more fun

Ut i snön å slå kullerbyttor nu peeps!!


Kommentarer
Postat av: Maddeli

by the way, där är nån skumm regel att rabiesprovet måste vara minst 6 månader gammalt också innan man får ta in vovven i GB. Vad jag har hört iaf?

2010-01-19 @ 02:44:06
URL: http://maddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0