tjingtjong hongkong

HEJ HEJ!! Här ligger vi med nackspärr, kanonkul! Vaknade upp imorse..åsså....AOOOCH!! Va? Näe!
För kanske 1,5 år sen råkade jag twista nacken en milimeter när jag sov och vaknade upp med en 100% ofungerande nacke. Tog kanske 3 dagar att gå bort bara, men every now and then kommer det tillbaka om jag ligger konstigt (eller om det bara sporadiskt känner för att komma tillbaka) och då tar det kanske en dag att försvinna helt men den lilla dagen är ett hiiillveedeee. MEN VILKET KUL INLÄGG DÅ. Skitsamma nu ska jag gråta och äta frukost vara hungrig för jag har ingen mat sen jobba (hhhHAHAHAHAHAAHAHAHAhhahahahaah hurdå? ja kan inte röra mig, så kul!!)


Kommentarer
Postat av: Malin

aj aj hoppas det blev battre under dagen!

2010-12-01 @ 23:38:19
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0