cleaning out my closet

Okej vad Kim har kvar att göra i och utanför sin apartamento before she can flytta till SOLEN.
  • Ta blodprov på voffs.
  • Rensa allt hon äger. alltså allt.
  • städa ihjäl sig.
  • slänga typ 86% av allt hon äger (cry me a river jag har separationsångest)
  • välja vad som skall slängas/sparas/tas med/ges bort
  • langa fram en schyst flygväska till doggy.
  • tömma förrådet (somärstörreänlägenhetenTYP).
  • fixa hyrbil på statiol (jag trodde det hette så när jag vara liten).
  • ALLTSÅ HUR FAN SKURAR MAN FÖNSTER? (jag har aldrig skurat mina)
Det är latjolajbans-stökigt här nu, och det är 10 dagar kvar till utflyttning och 3 veckor kvar till take-off.

ayyyayayay TEQUILA!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0