lägesrapport: västerås

Okej så på tåget igår fick jag en smärre chock. Gick upp vid 04.00 samma morgon, packade lite och skrev till Drew på twitter, vfc-gtabbarna är ungefär dom enda som tweetar kl 4 på morgonen då det är motsvarande eftermiddag i L.A. När jag satt på tåget loggade jag in på Twitter igen vid 06.00 i brist på annat att göra och håll på att sätta i halsen och svimma. Ser 2 st privata meddelanden från Drew där han förklarar att han kommer till Sverige i januari. hets hets hets andas lugnt svimma inte oj oj. ville bara ställa mig upp och vråla rakt ut. Detta är en sån sak som inte händer, som inte alls skulle kunna ske i världshistorien. Han hade gått in på min profil, sett att jag var svensk och skrivit och förklarat sina planer, helt jävla sjukt.

Drew Ryan Scott är en av dom absolut mest talangfulla personerna jag varit med om. Han har en enorm humor, självdistans och bryr sig inte över huvudtaget om andras åsikter. Och denna underbara varelse kommer hit innom ett par veckor...

Dream come true, all I'm saying.

Varsity Fanclub var från början en grupp Matilda och jag gjorde narr av och rejected ganska hårt, men efter ett antal videos med galenskaper och akustiska uppträdanden framgick deras underbara personligheter och talang och åsikterna om dom förändrades. Helt underbara grabbar.

Längtar som en dåre till Januari då vi får träffa vår älskade Drew.




OKEJ! så min kväll i Västerås var great! Matilda mötte mig vid tåget och vi hetsade ihjäl oss över Drews meddelanden, åkte hem och vilade lite och drog sen in till stan och inhandlade diverse alkoholdrycker. På kvällen kom Bella över och vi drog till Pluto...kanske... haha! Herrejesus vilken kväll. Minnesluckorna börjar ungefär på bussen dit och jag kom knappt in, vakten frågade hur mkt jag druckit "2 öl!" kvittrade jag glatt när jag egentligen druckit 5 cider typ. Det gjorde ju inte saken bättre att vi sen shottade när vi kom in...
Efter tjugotusenfemhundra rundor runt runt runt på Pluto så gick vi till mcdonalds där Bella beställde på engelska av nån skum anleding.. sen yrade vi rundor och åkte hem. Great night!

Idag har vi hetsat hela dagen. basically.



Kommentarer
Postat av: Sandra

omggg that is so awesome! :O

2009-11-29 @ 00:05:30
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0