it started out as a feeling, which then turned into a hope


Vackra ting är påväg hit, vackra ting är även planerade. Vi lider dock av en tung post-gig depression, men den var väntad och hanteras på bästa sätt. Tänker på Malin och co som campar för Dalby Forest ikväll, önskar av hela mitt hjärta att vi kunnat vara där, men jag medverkar på avstånd. Nästa år skall vi inta nästa arena turné och det med storm, 3 datum skall vi avklara och återigen få lycko-blåmärken i magen av barriären. yes box. förmodligen lever jag i england at that time, spanat på olika dagmattar och hunddagis och vissa ser urmysiga ut. Vet inte riktigt hur mkt man skulle behöva ett sådant ställe, men det känns bra att vara förberedd när det gäller en storstad dom London. In-house pet-sitting verkar vara stort där, något jag skulle kunna vara öppen för om man utvecklar en nära relation med personen i fråga.

Wellsi well. Nu ska vi äta Start och mysa in oss i alla våra planer. Night night sötvärld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0