Nej men oj jävlar!!

Här sitter jag och tror att livet är cool-lugnt tills jag kommer på att jag har en blogg. OJHOPPLA! Mamma I'm alive, och sånt. Valentines spenderades i vanlig ordning (HAHA ofta! Jag har fan haft förhållande EN gång på alla hjärtans dag!) ovanlig ordning nerbäddad i sänghalmen med manfriend nom-nomandes på en fetefrukost med scrambled eggs, bacon, kaffe med baileys, jordgubbar, juice, choklad och FRIENDS säsong 10 på datorn. Sjukt fina grejjer! Imorgon skall vi ha middag efter jobb.... med jobb... stor bossarna från UK skall deltaga, jag fick brainfreeze och kallsvettades lite, tills roomie kläckte ur sig "but, you're top-performer of the month!". JA FÖRFAEN!!!! Jag vet precis hur jag skall inleda varenda konvo med samtliga deltagare.. Är det öppen bar är jag fullkomligt körd.. för det gick ju så jävla bra sist.

Sjukt kul i Lördags föresten, drog med roomie på en riktigt Bairro-runda. Gratis shots slutade i total karatefylla och saftiga minnesluckor. Sjukt värt! Mådde lagom pissapa dagen efter. Fortfarande sjukt värt.

Vovveliten klarade ensamt veterinärbesök galant, liten krigare jag har här hemma! Fick som (kanske) sagt lämna honom på kliniken innan jobb och hämta upp honom under lunchen helt gratis utan problem, riktiga hjärtegull!!! Lyx utan dess like att det ligger typ MELLAN min lägenhet och jobb. Han fick nanna kudde medans Margarida pysslade om tissingarna, sen när jag kom för att hämta honom lekte han hela havet stormar lös på nedanvåningen.

NU ska jag planera outfit och hetsa inför imorgon. Larmet ringer 07.40, are we there yet!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0